Dieren zien vanuit de boot - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van nosotrosinCosta - WaarBenJij.nu Dieren zien vanuit de boot - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van nosotrosinCosta - WaarBenJij.nu

Dieren zien vanuit de boot

Door: Roos

08 Augustus 2015 | Brazilië, Costa Rica

Vandaag waren met een boot op de rivier Rio Tortugero . We moesten heel vroeg opstaan en nog voor het ontbijt vertrokken we. Het regende heel erg hard! En toen we op de rivier waren begon het te onweren. Eerst was het heel ver weg maar op een gegeven moment zagen we een bliksemschicht en daarna een keiharde knal! Meteen er achter aan. Iedereen schrok zich kapot want we hadden het niet aan zien komen. Na een aantal knallen besloot onze gids dat het niet veilig genoeg was om door te gaan en dat we na het ontbijt nog een keer zouden gaan. De tweede keer dat we gingen was het droog. We zagen veel prachtige vogels. Maar de hoogtepunten waren de toekan, de luiaard, de kaaiman, leguanen en een paar brulapen. Ikzelf vond de luiaard heel bijzonder. De gids vertelde dat je bijna een luiaard en dat we hem zagen doordat hij aan het eten was.
Toen we terugkwamen zag arjan dat er door de bliksem een boom op onze lodge was gevallen. Dus moest we verhuizen naar een andere lodge. We kregen 2 nieuwe zodat we bij elkaar zaten. Nu hebben we de luxte huisjes van het park. Ook hebben we lekker gezwommen. Bij het zwembad zagen we een grote groep whiteface kapucijn apen. Een paar hadden zelfs een baby op de rug. Het was super leuk om te zien ! Het regent nu weer. Morgen gaan we weer naar San jose.

• 08 Augustus 2015 - 13:30

Leuk verhaal roos. Hoop dat je vandaag weer wat ziet!!
    Veel plezier
    Patty

• 09 Augustus 2015 - 10:10

Hans:

Spannend verhaal Roosje. Ik hoop dat het wat beter gaat met het weer en dat je geen bomen meer op je dak krijgt. Kijk maar goed uit.

• 10 Augustus 2015 - 12:25

Anneke:

Klinkt echt heel goed wat hebben jullie al veel gezien. Dikke x